בליכוד תוקפים: "מה הבהלה למינוי שר המשפטים? משרת את מנדלבליט"

איתי גדסי No Comments on בליכוד תוקפים: "מה הבהלה למינוי שר המשפטים? משרת את מנדלבליט"

יו"ר הקואליציה תקף בחריפות את השר בני גנץ, על רקע דרישתו למינוי קבוע לשר משפטים בתקופת ממשלת מעבר. זוהר האשים את גנץ בניגוד עניינים מול מנדלבליט לאור פרשת המימד החמישי. שר האוצר תוקף את גנץ על רקע עיכוב ברכש החיסונים

זוהר וגנץ צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בליכוד משיבים להתקפה המשתלחת של יו"ר כחול לבן כנגד ראש הממשלה, ח"כ מיקי זוהר מגיב להודעתו של גנץ כי פנה ליועמ"ש כי יבדוק את כשירותו של נתניהו לעמוד בראשות הממשלה ואמר, "נאום גנץ מחשיד. מה הבהלה למינוי שר משפטים?" שואל זוהר על רקע ממשלת המעבר.

זוהר הבהיר לדבריו כי "מזה זמן רב נראה שבני גנץ עובד אצל מנדלבליט במשרה מלאה". זוהר תקף את גנץ והוסיף, "גנץ, אתה בניגוד עניינים מעצם העובדה שאתה לא משרת באמת את הציבור אלא את גחמותיו של היועמ"ש שיש ביכולתו להשפיע על העתיד הפוליטי שלך באמצעות פרשת המימד החמישי".

שר האוצר ישראל כץ גם תקף את השר גנץ וכתב, "גנץ ממשיך לעכב את הדיון בממשלה על רכש חיסונים וצרכים בריאותיים דחופים עם עוד מכתבים והשגות, למרות שההצעה הוגשה לממשלה אחרי שאושרה מקצועית ומשפטית ע״י הדרגים המקצועיים במשרדי האוצר והבריאות וכן ע״י היועץ המשפטי לממשלה, ואין לה כל קשר למינוי כזה או אחר".



0 תגובות